SOHOBIZ 2013 SPONSORED BY TLC


ALHAMDULILLAH
Good day all my beautiful readers :)

Syukur alhamdulillah.. Lebih dari 500 usahawan bersemangat telah mendapat manfaat dengan menghadiri SOHOBiz 2013. TOP LEADERS CIRCLE (TLC) adalah penaja sepenuhnya untuk seminar SOHObiz 2013 ini.  TLC telah mengundang seorang JUTAWAN INTERNET terkenal untuk menjadi salah seorang speaker untuk seminar ini tak lain tidak bukan Dr. Irfan Khairi. Turut menjadi speaker pada seminar SOHObiz ini adalah MENTOR HEBAT yang merupakan penaung TLC dan ICON SOHONITA Malaysia. Beliau adalah Salha Zain  yang memulakan perniagaan SOHObiz dari seorang suri rumah biasa dulunya 0 pendapatan tapi sekarang telah memiliki pendapatan 6 angka bulanan dengan menjalankan perniagaan SOHObiz ini.


 Mungkin ramai yang tertanya- tanya apakah SOHObiz ni? SOHObiz ni adalah kata singkatan untuk Small Office Home Office  (SOHO)  yang bermaksud perniagaan yang dijalankan dari rumah secara online iaitu 'PERNIAGAAN ONLINE' !

usahawan berjaya !
 
tips dari JUTAWAN INTERNET


 sempat kami bergambar dengan JUTAWAN INTERNET

with TLC's mentor n sisters :)


our GREAT MENTOR SALHA ZAIN

SEMUA yang menghadiri seminar ini PASTI gembira dan berpuas hati dengan ILMU yang diperolehi di seminar SOHObiz 2013 ini.

sessi pendaftaran
 
Ramai yang telah memulakan perniagaan online mereka  selepas mengikuti Seminar SOHOBIZ 2013. Ingin Mengetahui bagaimana ANDA boleh memulakan SOHOBiz dengan EzyPlan atau FastTrack! Tahukah anda apabila anda mempunyai Mentor dengan STRATEGI BERKESAN TERBUKTI mudah untuk anda memulakan perniagaan online anda ! Anda INGIN memulakan perniagaan online dengan pendapatan dari 4-6 angka??? Kami TLC sedia membantu anda..

 

 "Kadang-kadang rezeki datang dalam bentuk peluang depan mata kita, cuma terpulang kepada kita buat-buat tak nampak, dan nak ambil atau tidak." 


SIMAA ROSLAN 
012-6374069  


 

Comments

Popular posts from this blog

Resipi Nasi Minyak Tanam

Cozuma CC Cream Menutup Cela sambil Merawat Kulit.

25 WONDERFUL TIPS FOR BETTER LIFE!!!