Premium Beautiful : Healing Crisis

Assalammualaikum

Hye my all beautiful readers!! :)

Entry kali ni nak share tentang “healing crisis” atau tanda tanda yang akan dialami di peringkat awal pemakaian Premium Beautiful..

Selalunya di awal pemakaian Premium Beautiful, uolss mungkin akan mengalami 'healing crisis'- proses ini berlaku kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku... Ianya mungkin juga tidak berlaku - bergantung kepada tahap kesihatan badan uolss.. Berita baiknya ia selalunya berakhir dalam masa 1-2 hari .. Jangan risau jika uolss mengalaminya- sebab ianya adalah positif kerana ia petanda penyakit uolss dikeluarkan dari dalam badan dan akhirnya di lenyapkan terus dari badan ..Bestkan badan sihat, lebih cantik, lebih ringan.. Better di keluarkan dari dalam badan dari simpan kan? .. bak kata pepatah “mencegah lebih baik daripada mengubati”


Symtom-symtom yang normal berlaku:


1.  Sakit kepala - bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan uolss minum cukup air.



2.  Sakit tulang belakang - bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ~ tindakan awal menyelaraskan tulang belakang


3. Terkentut dan sendawa - bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan uolss berasid.

4.  Badan rasa sedikit sakit - bagi orang yang selalu demam dan sakit sendi-sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful seperti di dalam proses berurut

5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja.

6.  Berat badan turun - menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan ketinggian.



7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu - terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid. 
solution : biler gatal2 tue, jangan SESEKALI garu kulit kiter tue, sebab kuman yang berada pada kuku kiter akan terukkan lagi keadaan kulit kiter yang dah muler gatal tue. So, aper yang you all perlu buat ialah kena mandi biler dah naik gatal-gatal tue, Maser mandi, you all kena guner SCRUB mandian untuk scrub badan you all, especially kat area kulit gatal tue ye ;)



Premium Beautiful - 70% untuk kesihatan & 30% untuk kecantikan = 100% keyakinan

for FREE trial & FREE consultation boleh hubungi simaa ye… selamatkan “Asset” kiter..Mencegah lebih baik dari Mengubati kan.....


SIHAT + CANTIK + YAKIN+SELAMAT dengan PREMIUM BEAUTIFUL 


HUBUNGI
SIMAA 
012-6374069

Comments

Popular posts from this blog

Resipi Nasi Minyak Tanam

Cozuma CC Cream Menutup Cela sambil Merawat Kulit.

25 WONDERFUL TIPS FOR BETTER LIFE!!!