Premium Beautiful : Penyahtoksin atau Detoksifikasi

Salam my all beautiful readers.. J

Cerita tentang detoksifikasi atau penyahtoksin...Premium beautiful bole tarik toksin dari badan??? Biar betul?? Betul..memang betul… u olls nak tahu camne.. sila baca artikel ni ye..credit to my great leader CDM Salha Zain for this real testimonial…

Sepanjang Salha buat bisnes Premium Beautiful (PB) ni, ramai jugak clients yang pada mulanya meragui, betul ker PB ni bagus, boleh buat itu ini. Tapi Salha rasa, kalau cakap pun u ols mesti still ada doubt kan? So, biarlah bukti yang berkata-kata.

Harini Salha nak provekan, how magic this PB corset ni! Ok, u ols boleh lihat sendiri, bila kita basuh baju dalam yg biasa-biasa kita pakai, boleh ker dia tarik toxic dari badan kita sampai bila kita basuh, kita nampak air yg kita basuh tu jadi keruh/hitam legam? Premium Beautiful corset BOLEH!
Sebenarnya PB ni mmg dah terbukti, pakai bukan utk kecantikan tapi adalah untuk kesihatan jugak. FIR yg ada dalam PB ni boleh tarik peluh asid, keluarkan toksik dari badan. Sbb tu PB ni kita panggil Magic Bra! SUPERBRAND, Highest in Quality and Highest in Demand.
So, tanpa buang masa lagi, silalah scroll ke bawah and lihatlah sendiri bukti.


Ok ni mula-mula gambar set Premium Beautiful corset (PB) yang telah direndam didalam PB Wash. Air kelihatan gelap.



Yang ni pulak, air yang Salha ceduk just nak tunjuk yang air gelap tadi bukan sebab ada PB yang berwarna hitam, tetapi adalah toxic yg telah keluar ke dalam air.


Tengok betapa banyaknya toxic yg dah keluar!!! Sampai air yg jernih pon boleh jadi hitam!



Ok lepas dah keluarkan air PB wash tadi, Salha bilas dan jemur. Nampak tak air jernih yang menitik tu, setelah dibilas. Toxic dah hilang, lepas kering boleh pakai balik PB ni!


**** air jernih yang keluar ni bukti air basuhan hitam tadi BUKAN air luntur warna fabrik tapi  adalah toksin.. kalau warna fabrik luntur warna bukan turun air jernih tapi air berwarna .. 

Sekian... oppsss belum abis lagi...

so sekarang dah tau kann.. Premium Beautiful produk berkualiti yang ada fungsi  Penyahtoksin atau Detoksifikasi.. 

lagi info bagaimana penyahtoksin atau detoksifikasi boleh berlaku...
_________________________________________________________________
Premium Beautiful mengandungi sinar infra merah (FIR). Macam mana FIR bole ada dalam set corset Premium Beautiful?

Tourmaline (sejenis crystal yang menghasilkan FIR) >heated to 1600 degrees centigrade (FIR terhasil) >
**** info lanjut tentang batu tourmaline bole klik link ni  http://simaaroslan.blogspot.com/2012/06/premium-beautiful-batu-permata.html

Bio ceramic cooling down >griund (dipecahkan) into macro particles in nano scale (sangat kecil - saiz 0.03 micro nano)disulam ke dalam serat fabrik Akwatek & Akwadyne terhasillah Premium Beautiful
**** info lanjut tentang akwatek & akwadyne bole klik link ni http://simaaroslan.blogspot.com/search/label/akwatek%20akwadyne

p/s : Bio ceramic particles are in nano scale, so sangat kecil dan tidak boleh dilihat dengan mata kasar. It can stay inside the fiber no matter how thin it is.

So, FIR menghasilkan haba:

Haba -> suhu badan suam -> pembuluh darah mengembang -> oksigen yang diangkut dalam darah -> pengaliran darah dan oksigen keseluruh badan lancar -> badan nyahtoksin hasilnya = toksin keluar melalui perkumuhan dan peluh...> (toksin dalam badan ditarik dgn pemakaian PB dan dikeluarkan melalui basuhan fabrik PB) 

Apabila toksin keluar melalui peluh, buktinya boleh dilihat melalui air basuhan  Premium Beautiful ..yang basuh PB mesti tau kannn :)
_________________________________________________________________

tampil  sihat -  cantik - yakin! 



thanks ..xoxo 


simaa
012-6374069


Comments

Popular posts from this blog

Resipi Nasi Minyak Tanam

Cozuma CC Cream Menutup Cela sambil Merawat Kulit.

25 WONDERFUL TIPS FOR BETTER LIFE!!!