Apa itu sinar inframerah ‘FIR’ pada PREMIUM BEAUTIFUL ???

Tahukah anda Sinar Inframerah (infrared ray - FIR) adalah satu daripada sinaran matahari yang sangat berguna untuk manusia, haiwan dan tumbuhan-tumbuhan di bumi (sumber kehidupan)

Sungguh luar biasa bahawa radiasi dari matahari (dan dari banyak rangkaian bintang) harus termampatkan dalam pita spektrum elektromagnetik yang sangat sempit sehingga memancarkan radiasi yang tepat bagi kesinambungan seluruh kehidupan di bumi.

Matahari mungkin sesuatu yang paling sering kita lihat sepanjang hidup kita. Selalu kita mengadapkan muka ke langit di siang hari, kita boleh melihat sinarnya yang menyilaukan. Jika seseorang bertanya, "Apa manfaat matahari?" mungkin kita akan menjawab tanpa berfikir sama sekali bahawa matahari memberi kita cahaya dan panas. Jawaban tersebut, meskipun ringkas, sesungguhnya benar.

Cahaya dan panas adalah dua perwujudan berbeza radiasi elektro-magnetik. Apakah sinar inframerah berguna? Ya, namun kali ini tidak ada gunanya mengamati sekeliling kerana anda tidak dapat melihatnya dengan mata kasar. Tetapi, Anda dengan mudah dapat merasakannya: Kehangatan yang anda rasakan pada wajah saat memandang sinar matahari waktu pagi disebabkan oleh radiasi inframerah (FIR) dari matahari. 


Radiasi inframerah (FIR) matahari adalah radiasi yang membawa energi panas, yang menjaga bumi tetap panas. Radiasi ini juga penting bagi kehidupan seperti halnya cahaya tampak. Dan yang menarik adalah bahawa matahari kita seolah-olah diciptakanNya hanya untuk melayani kedua tujuan ini, kerana kedua jenis cahaya ini menyusun bahagian terbesar matahari.

FIR PADA PREMIUM BEAUTIFUL DAN MANFAATNYA.



Tiga(3) kelebihan Premium Beautiful menjadikannya BEST SELLER.

1. Kurangkan Berat  -   FIR didalam Premium Beautiful bertindak semulajadi dimana sel-sel badan akan berolahraga lebih berkinetik dan mengoptimumkan kadar metabolisma badan. Ia diuji secara klinikal dan terbukti sebagai 'treatment' paling berkesan untuk pengurangan berat dan pengurusan jisim tubuh. Beribu-ribu orang di seluruh dunia telah mendapat manfaat daripada rawatan FIR.

2. Menyingkirkan Bahan Buangan Tubuh -    Bila mana salurdarah mengembang disebabkan FIR, ia akan menyahtoksid, menggalakkan penyingkiran bendalir tubuh yang berlebihan & bahan buangan dengan berkesan. Ia juga menyekat gula, menguatkan sistem imun tubuh dan mengekalkan keseimbangan semula jadi tubuh.

3. Menggalakkan Kulit Yang Berseri-seri -  Kita semua tahu bahawa FIR seolah-olah bervitamin, penegangan kulit dan awet muda, baik untuk kulit. Justeru menggalakkan kulit yang lebih berseri-seri dan bercahaya.




With Love,

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT – SIMAA ROSLAN

FREE CONSULTATION BY APPOINTMENT – 012 6374069



Comments

Popular posts from this blog

Resipi Nasi Minyak Tanam

Cozuma CC Cream Menutup Cela sambil Merawat Kulit.

25 WONDERFUL TIPS FOR BETTER LIFE!!!